- Рекомендації вчителям - предметникам.
- Використовуйте різноманітні форми та методи навчальної діяльності, які дають змогу розкрити суб'єктивний досвід учнів.
- Створюйте атмосферу зацікавленоті кожного учня в рзультатах роботи всього класу.
- Стимулюйте учнів до висловлювань, використання різних способів виконнання завдань без побоювання помилятися.
- Використовуйте протягом уроку дидактичний матеріал,який дає змогу учневі обрати найбільш значущі для нього вид та форму навчального матеріалу.
- Оцінюйте досягнення учня протягом усього процесу його діяльності, а не тільки за кінцевим результатом.
- Заохочуйте прагненя школяра знахотиди власний спосіб рооти, аналізувати протягом урокуроботи товаришів,вибирати й освоювати найбільш раціоналні з них.
- Створювати на уроці педагогічні ситуації спілкування, які б дали змогу кожному учневі виявляти ініціативу, самостійність,вибірковість у способах роботи.
- Врахувайте вікові та індивідуальні особливості учнів.
- Враховуйте інтереси й нахили.
- Підтримуйте успіхи - хваліт за конкретну діяльність конкретну людину, не скупіться на теплі та вдячні слова,зізнайтеся в тому,що здивовані її діями, у захваті від її вчинків.
- На уроці організовуйте самостійну роботу,безпосередньо пов'язану з виконанням домашніх завдань, навчайте учнів рацціональних прийомів практичної діяльності.
- Намагайтеся передбачувати труднощі, що можуть виконувати в роботі учні,обов'язково роз'яснуйт еці моменти.
- Надайте учням можливість вибору завдання ( диферацінцйовані завдання або обов'язкове і додаткове завданя).
- Не переносьте для домошньої роботи матеріал,якийучні не встигли опрацювати на уроці.
Комментариев нет:
Отправить комментарий