У педагогічну скарбничку.


  • Рекомендації вчителям - предметникам.

  1. Використовуйте різноманітні форми та методи навчальної діяльності, які дають змогу розкрити суб'єктивний досвід учнів.
  2.  Створюйте атмосферу зацікавленоті кожного учня в рзультатах роботи всього класу.
  3. Стимулюйте учнів до висловлювань, використання різних способів виконнання завдань без побоювання помилятися.
  4. Використовуйте протягом уроку дидактичний матеріал,який дає змогу учневі обрати найбільш значущі для нього вид та форму навчального матеріалу.
  5.  Оцінюйте досягнення учня протягом усього процесу його діяльності, а не тільки за кінцевим результатом.
  6. Заохочуйте прагненя школяра знахотиди власний спосіб рооти, аналізувати протягом урокуроботи товаришів,вибирати й освоювати найбільш раціоналні з них. 
  7. Створювати на уроці педагогічні ситуації спілкування, які б дали змогу кожному учневі виявляти ініціативу, самостійність,вибірковість у способах роботи.
  8. Врахувайте вікові та індивідуальні особливості учнів. 
  9. Враховуйте  інтереси й нахили.
  10. Підтримуйте успіхи - хваліт за конкретну діяльність конкретну людину, не скупіться на теплі та вдячні слова,зізнайтеся в тому,що здивовані її діями, у захваті від її вчинків.
  11. На уроці організовуйте самостійну роботу,безпосередньо пов'язану з виконанням домашніх завдань,  навчайте учнів рацціональних прийомів практичної діяльності. 
  12. Намагайтеся передбачувати труднощі, що можуть виконувати в роботі учні,обов'язково роз'яснуйт еці моменти.
  13.  Надайте учням можливість вибору завдання ( диферацінцйовані завдання або обов'язкове і додаткове завданя).
  14.   Не переносьте для домошньої роботи матеріал,якийучні не встигли опрацювати на уроці. 



Комментариев нет:

Отправить комментарий

З досвіду роботи

    Педагогічна ідея   Розвиток творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання             Шкільні  уроки  мають  бути  урок...